Monster

Inne hos Stampartic har vi gjort lite inspirationsalster inför Halloween igen :)

Jag gjorde en låda till Max med några virkade amigurumimonster i. Det blev en Hello kitty-häxa, en pirat och en "dumskalle" som Max säger ;) Jag har hunnit klart ett monster till efter dom här bilderna så det kommer väl ett fotobevis senare.


Alla textstämplar är från Magnolia.


Jag clear embossade både denna stämpel och den ovanför. Efter det lackade jag allt med Sepia accent för att få det lite gammeldags...det kanske syns lite dåligt på bilderna men dom är mer beigea än hysteriskt vita som innan ;)


Här är hela lådan. Trick or treat är stickers som jag först målade svarta med en promarker och sedan målade vit med Tim Holtz picket fence crackle paint.


Och här är "monstren" :)


Nu måste jag gå och förbereda rotmos! Allt står och puttrar på spisen tillsammans med ett rimmat fläsklägg. Jag äääälskar rotmos!! =D

Kram på er!!

Malin

CONVERSATION

17 kommentarer:

  1. Ohhhhhhh, this is so adorable, Malin....this adorable trio is way too cute to be scary!!!!
    Love this fabulous project!!!!!
    Wishing you a wonderful Sunday!

    SvaraRadera
  2. MEN DITT LILLA PYSSELPROFFS DÄR!! Hur snyggt som helst ju!! Och "dumskallar"....dagens roligaste!! =) Underbart fint allt du gör bruttan! ;)

    Kramen till dej (här uppe har det snöat idag...huga)

    SvaraRadera
  3. Läcker låda och figurerna så söta:)
    Kramis

    SvaraRadera
  4. Malin, wow, what a gorgeous creation. Love that box and what comes out of it. Super.
    Hugs, Yvon

    SvaraRadera
  5. Fantastisk fin boks min venn, go så utrolig søte de små figurene var!

    HÃ¥per du har det bra

    Klemmer fra
    Heidi

    SvaraRadera
  6. Det va dom sötaste monstren jag har sett :)
    Vilken häftig låda,jättesnygg!

    Håller verkligen med dig,har sökt efter reservdelar,men det gick inte,dom vill väl hellre sälja hela cuttlebugen..
    Kram!!

    SvaraRadera
  7. Så läckert!! Och monstren är ju bara för söta!

    SvaraRadera
  8. Jättefin låda och söta monster

    SvaraRadera
  9. Aww, så søte figurer! Kjempefine og herlige. :)
    FLott eske også, kjempefint laget. :)

    SvaraRadera
  10. Flott eske og flotte monstre:)

    Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min♥. Setter veldig stor pris pÃ¥ det:)

    Klem Marita

    SvaraRadera
  11. Bara såå läckert!! Me like a lot!!

    Kram Katja

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig sida du har Malin.kul att du är kreativ det inspirerar:-)Bra jobbat.Såg att du kikat in på min blogg Kul:-)Du är Varmt välkommen till butiken när du vill/Erica.

    SvaraRadera
  13. Hej Malin! Den här lilla lådan är supersöt! Du är med i "Fabulous Finds Friday" på www.practicalscrappers.com! Grattis! Du är så duktig!

    SvaraRadera
  14. Vilken underbar ask, för att inte tala om vad som döljer sig i den.

    Kram

    SvaraRadera
  15. ♥♥♥♥♥♥ this is sooooooooo pretty, and so much work must be behind this project! Wonderful♥♥♥♥
    Hugs, Alessandra

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design