Virkat

Som ni såg i Halloweeninlägget (med lådan) så har jag börjat virka. Det är verkligen superroligt och man kan göra allt möjligt häftigt =)

Tänkte att jag ska visa mina Hello Kitty Halloweenamigurumis. Häxa och little devil.

Den här var det absolut första jag försökte mig på inom virkning så det tog ju lite tid ;)



Häxan var mitt andra projekt och gick betyyyydligt snabbare  =)


Egentligen ska häxan ha en kvast gjord av piprensare och djävulen en eldgaffel. Jag hara inte riktigt kommit mig för att köpa sådana än, men det går ju utan oxå ;)

Ha en fin kväll alla!!!

Kram

Malin

CONVERSATION

11 kommentarer:

  1. Så kjempesøøøte di var!

    SvaraRadera
  2. Åhhh söta du...hur galet gulligt som helst! om det är dina första försök kan jag redan nu se framför mej en hel stad av virkade saker innan du är klar!!! ;)Urduktig som alltid Malin! =)Kramen

    SvaraRadera
  3. Hå hå, så söta! Jag testade amigurumis själv för ett par år sedan. Riktigt kul, men svårt. Kram

    SvaraRadera
  4. OMG, Malin, this is so darling....I can't believe this is your first attempt crocheting. I've been thinking of trying my hand at crocheting....haven't done it since I was a young girl in Germany!!!! Just love it!

    SvaraRadera
  5. Så himla söta!KRAM SUSY

    SvaraRadera
  6. Men Ooooooh, vad söta!! Vad duktig du är som kan virka! Har provat på det en gång, en fyrkantig grytlapp skulle det bli.......den blev trekantig. ha ha haJätte, jättefina!!Kram

    SvaraRadera
  7. VIlka sötnosar som fått flytta in hos dig!Du är så talangfull Malin! Allt du tar dig för fixar du!Tror t.o.m att du ska GÖRA en kvast och en eldgaffel! :Dkramisar

    SvaraRadera
  8. Åh va söta dom är,önskar att jag kunde virka :)Ha en toppen bra dag.Kram!

    SvaraRadera
  9. Jasmine - säljer handgjorda kortoktober 25, 2011 12:55 em

    Men så söt! Det var det gulligaste.Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design