Snart Halloweeeeen =D

Jag älskar Halloween! Det är en mysig helg =) Gillar inte lika fullt barn som springer omkring och vill ha pengar av en...Jag brukar köpa godis både till påsk och All helgona, men tydligen är man en galen vuxen, i barns ögon nuförtiden, om man inte ger pengar i påsarna istället för godis. Ett barn tittade, med stora ögon, på mig när jag tog fram påsen med godisar och frågade; Har du inga pengar? ojojoj...jag kände mig som världens snålaste just då, och tydligen tog dom inte VISA heller ;)

I allafall så har Stampartic en Halloweentävling!! In och var med!! Jag har gjort ett inspirationskort =)


Stämplar är från Magnolia, stämpel...gården? och magnolia.
Hängelhäxan är målad med distress inks; Wild honey, spiced marmelade, dusty concord, walnut stain, vintage photo, tattered rose, tea dye, black soot och weathered wood.


 Ugglorna är mÃ¥lade med färgerna; walnut stain, black soot, vintage photo, wild honey och pumic stone.




Och här är hela kortet


Nu ska jag virka lite, om händerna tillåter!

ha en mysig kväll!!

Kram 
Malin

CONVERSATION

17 kommentarer:

  1. Marvellous! Love your spooky halloweencard, Malin!
    xoxo, Alessandra

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort! Jag håller helt med dig, det blir godis till dom som ringer på hos mig. Tycket det hör till, inte pengar.

    SvaraRadera
  3. Malin, this is an exquisite Halloween creation.
    I adore that wonderful Haenglar image, colored to perfection. Love the amazing details, especially the owls!!!! Totally awesome!

    SvaraRadera
  4. Men gud Malin, vad har hänt med alla barn. Klart att det skall vara godis. Kortet är kanon fint. Vilka söta ugglor.
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  5. Penger???? Spør de virkelig om penger........nei vet du hva snop får vell holde lenge eller hva? Her i Norge har vi ingen stor tradisjon for dette så her er det ingen som kommer på døren hos meg iallefall.
    Kortet ditt var utrolig lekkert, og de uglene var bare sååååå stilige. Du fargelegger fantastisk som alltid min venn.

    Hjerteklem ♥ fra Heidi

    SvaraRadera
  6. Penger har aldri noen spurt om her, og jammen har Halloween blitt ganske så populært her hos oss. Barna gleder seg i flere uker til det, planlegger nøye kostymer og tilbehør og er overlykkelige enten de får kjeks, godis eller frukt. I fjor lærte alle seg en sang som de sang til alle som åpnet dørene sine og det synes jeg er riktig moro.
    Halloween er gøy og ditt kort var superherlig!
    Du fargelegger som en drøm :)
    Klemmer fra Jill

    SvaraRadera
  7. Åhhh Malin......dom där ugglorna skulle jag ju kunna döööö fÖr!!! (jag är galen i ugglor) =) Så söta,och hela kortet är ju såklart en riktig halloween-dröm....ja el mardröm om man vill vara fyndig(vilket jag inte vill) *hi hi*

    Kramis

    SvaraRadera
  8. Tog dom inte VISA.......GODIS ska det vara om det ska ges något....ler...Så SNYGGT kort.
    Kramis

    SvaraRadera
  9. Underbart fint Halloweenkort Malin!!
    Diggade ugglorna skarpt å skulle vilja äga den stämpeln också! Men Stämpelgården finns väl inte längre va?
    Eller vart kom de ifrån?
    Ursöta i vilket fall!

    *snörvel* Nu är det jag som åkt på förkylning.. :(

    kram!

    SvaraRadera
  10. pengar, nej det tycker inte jag heller, godis får de som plingar på vår dörr! Så det så!
    Underbart kort du har gjort!

    KRAM KRAM SUSY

    SvaraRadera
  11. Vilken fint kort! Älskar ugglorna! Kram Elin

    SvaraRadera
  12. Otroligt sött kort! Jag gillar verkligen ugglorna. >.<
    Kram

    SvaraRadera
  13. Wow så snyggt! Vackert färglagt som alltid. Vill också ha de söta ugglorna. Trevlig helg. Kram

    SvaraRadera
  14. Underbart kort i vanlig ordning =). Du skapar så mycket fin vännen! Har varit urusel på bloggrundor, men idag tar jag mig lite tid att skriva. Kikar ofta in , men lämnar allt för sällan spår efter mig. Det är lite stökigt i mitt liv just nu =/ så jag har inte riktigt tiden. Hoppas allt är bra med dig och familjen!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  15. Vilket underbart kort,mysiga färger och söta ugglor :)
    Kram!

    SvaraRadera
  16. Superfint kort!! Gillar det massor!

    Vadå att barnen ska ha pengar vid halloween? Säger de inte bus eller godis? Var kommer pengar in i bilden...? Förstår inte... Uh!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design