Kalaset

Eftersom jag inte var helt tipp topp igår, så blev bilderna suddiga och jag glömde att knäppa kort på alla som firade Max. Jag satt mest på en stol, kallsvettandes/febrig om vartannat och bara lyssnade. Annars brukar jag nog vara den som lever om. I min familj så pratar alla i munnen samtidigt, men alla hör vad alla säger. Ett ganska fascinerande släktdrag har jag märkt. Det är ett jäkla liv när vi träffas allihopa ;)

Max fick Såpbubblor, boxarhandskar med slagpåse, kläder, en bilbana, en stor grävare, en folkvagnsbuss, ett ritblock och lite andra grejer som min feberhjärna inte kommer ihåg just nu. Lyckan var fullständig! Boxarhandskarna har åkt på och av många gånger sedan kalaset. Det är inte lätt att försöka leka med allt man har fått samtidigt ;)


Och så var det tårtan




CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Boxhandskar o boxboll fick dottern i julklapp av sin gudfar för några år sedan, en drömpresent!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design