Lyckad dag!

Vilken lyckad dag för Max! Glad och uppspelt som bara den. Fått massor av önskade paket, ätit kakor, bullar, chokladbollar och prinsesstårta. Alla favoriter på en och samma gång.han var alldeles nyss in till mig och ville bryta arm. Daniel fixade nämnligen en trolldryck (Asterix - Max hjälte) med flaska, så nu är han starkast i världen ;)
Själv har jag gått och lagt mig. Bihålorna dunkar, snoret rinner och febern har krupit sig på. Så med dessa ord - och bilder, avslutar jag dagen i sängen framför teven, till ett par avsnitt av Vänner.



20120417-213602.jpg



20120417-213627.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Åhh, en trolldryck måste vara den allra bästa presenten, båda mina ungar skulle ha älskat det!

    SvaraRadera
  2. Härligt att han fick en toppenag!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design