mindre hysteri

Igår pratade jag med min pappa. Mamma jobbade så jag försökte framföra vad läkaren hade sagt när han ringde. Jag berättade att dom vill ta bort gallblåsan osv.
Vid 22.15 ringer min lillasyster, smått hysterisk, och frågar om jag ska operera bort något (med halvgäll röst). "Pappa säger att du måste operera bort något!". "Ja, eventuellt gallblåsan", svarade jag.
Min pappa hade glömt bort vad jag sa (antingen börjar han bli senil, eller så var det något intressant på teven så han lyssnade med halva örat. Jag tror på det senare)...Han hade spekulerat i om jag sa att jag skulle operera bort njuren!! NJUREN! haha! Jag förstår att mamma var upp i varv efter att höra det. Först gallstenar, sedan tumör och nu njuren. Hysteriska familjen...

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Släkten är värst, haha !

    SvaraRadera
  2. Hahaha...ja, man förstår hur rykten kommer till. Det blir bara värre och värre ju fler som får höra det. ;) Ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  3. Det gäller att lyssna.
    Jag har tur som har en bra pappelino fast han tycker att jag är döjobbig just nu. Han har egentligen inte nåt att förlika sig med...när det gäller illamående.
    Tack för honom då jag aldrig haft min mamma...never!!!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design