Godmorgon!

Långfredagen, den längsta fredagen av alla.
Jag blev väckt av Maja imorse. Det lät som att hon hade disco i vardagsrummet. Hon sprang fram och tillbaka, tuggade på ben, krafsade på dörrar...och klockan var 05.25 :-/ Det var bara att kliva upp, väsa åt henne och hoppa in i duschen inför jobbpasset.
När jag kom ut från badrummet så hade hon somnat på min plats i sängen, men istället var Max vaken.*suck* hoppas verkligen att han somnar om så han orkar med kvällens aktiviteter!

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Hoppas han orkar med allt idag!! Och att du också gör det trots att du blev väckt så tidigt. Ha en fin Långfredag. Kram

    SvaraRadera
  2. Tufft att gå upp så tidigt, glad att jag fick sovmorgon i morse!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design