Hustittning igen!

Ikväll ska vi titta på hus igen! Håller tummarna för att det är lika fint som på bilderna. Det är en underbar utsikt iallafall. Ska se om jag kan knäppa ett kort från balkongen.

Måste få gnälla lite på förkyldningen som aldrig går över. Så tröttsamt...dessutom så har jag ögoninflammation på högerögat. Jag trodde att jag hade det förra veckan men det är inget jämfört med idag. Knallrött, rinnande och det riktigt värker i det. Uscha vad trött jag är på förkyldningar och elände!! Nu får det vara nog. Kan man stoppa vitlök i ögat tro?...

CONVERSATION

5 kommentarer:

  1. Jag håller dom hårt!
    Lycka till!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till, håller tummarna, har du provat att äta Colizin när du är förkyld? gör underverk... kram

    SvaraRadera
  3. Vad spännande. Jag håller tummarna. Hoppas du blir frisk snart också. Tack för gratulationerna till sm-gulder. Kram

    SvaraRadera
  4. Ohh, vitlök i ögat, det känns OOOOONT! Lycka till med hustitten!

    SvaraRadera
  5. Spännande! Hoppas ni tyckte om det!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design