Glossybox

Idag kom Glossybox för April. Fullt med läckerheter inför sommaren. För bara 139 kr!


I min box hittade jag:


Glossybox rougeborste (119:-)
BM Beauty blusher, 1g - ett mineralrouge som inte täpper igen porer. (4g/119:-)
Mschic Pure Lip liner - Mineralsmink, lite för knallröd för min smak... (139:-)
Aquolina Pink Sugar Creamy Body Lotion 1,7 oz - med lukt av sockervadd, hallon, fikonlöv och citrus (200 kr/250 ml)
Love&Toast Eau de Parfume 7,5 ml - inga syntetiska doftämnen. Alkoholen framställd av majs och produkter som inte är testad på djur! (99:-)


Jag har hunnit pröva parfymen och bodylotion. Parfymen luktar fantastiskt fräscht och somrigt av grapefrukt. Bodylotion luktar ganska mycket och tungt...men det blev väldans mjukt av den, men tyvärr inget jag kommer att köpa i framtiden.


Vill ni prova så är det bara att följa den här länken! (och så får jag ett par extrapoäng):


Glossybox


CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Jag fick en annan parfym, cocos och honung. Mums !

    SvaraRadera
  2. Jag fick nästan samma en annan body lotion och annan perfum. Visst känns det lyxigt när de dimper ner i brevlådan! Svårt bara att hålla döttrarna ifrån boxen ;-)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design