Nya idéer?

Jag köpte en "ny" tidning idag, efter jobbet. Den kom nog ut innan påsk, men jag har gått och sneglat på den ett tag. Det är ju alltid roligt med lite idéer och förnyelse. Så jag ska ge tidningen en chans! Kanske jag får ett par nya upplägg och sånt. Tyckte att framsidan var lite missanpassat med tjejen som ser ut att vara tagen ur ett Dallasavsnitt, men som det gamla ordspråket lyder "döm inte en bok ( i det här fallet tidning) efter dess omslag ;)





20120518-165506.jpg

20120518-165518.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. :) Håller helt med dig om tjejen, men, precis som du så klokt säger: vem vet??

    Hoppas den kan inspirera lite! Kram

    SvaraRadera
  2. Håller med om omslaget, ser ut som en 80-talstidning! Men det betyder ju inte att innehållet inte är bra!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design