Snart dags...

Jag har ju märkt att det blir lite omständigt med 2 bloggar. Speciellt nu, efter allt som har hänt och sånt. Jag har helt enkelt inte tid med två och i min "vardagsblogg" uppdaterar jag med samma pyssel som här, fast i bredare skala så det blir mycket mer där, än här.
Hela bloggen kommer att flyttas till min blogg hos Amelia och den hittar ni här:

Vardagspyssel

Jag hade ju en sväng med gallstensanfall oxå, men dom hittade även en tumör på levern (godartad) som jag har skrivit om HÄR

Sedan är jag såååå less på blogspots ständiga krångel med uppladdningar av bilder, kommentarer som inte kommer fram och mycket annat som jag tycker fungerar dåligt. Jag gillar den nya och den gillar mig ;)

Jag kommer att fortsätta som vanligt och ska försöka flytta med mig allt, så jag hojtar till när det är klart :)

Bloggen kommer att finnas kvar här ändå, tills jag väljer att ta bort den helt (kommer nog inte att hända, men man vet aldrig)

Så istället för att följa mig här kan ni hoppa över till andra bloggen där jag uppdaterar dagligen :)

Kram
Malin

CONVERSATION

4 kommentarer:

  1. Hm, så du har haft mycket problem med Blogger? Jag har typ aldrig problem med dem, men bloggar väl inte på samma sätt heller.

    SvaraRadera
  2. Det är jättebökigt att ladda upp kort. Ibland får jag ladda upp samma kort flera gånger innan det händer något! Frustrerande så in i bomben! Det brukar vara knas med kommentarer som försvinner eller hamnar direkt i skräpkorgen,

    SvaraRadera
  3. Konstigt, det enda problem jag haft är att blogger ibland vänder korten men det händer inte så ofta. Försökte förresten att ändra adresslänk till din nya blogg men det går inte att följa den så säger blogger ( kanske det är bloggers fel, vet inte men den har sagt så om några andra också.)

    kram Jessica

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design