Vinnaren av utlottningen

Som utlovat kommer här vinnaren av min utlottning. Det var sammanlagt 68 kommentarer men en hade jag skrivit och två andra var dubbelkommentarer. Så för att göra det rättvist drog jag bort 3 kommentarer (till 65 röster) och hoppade över dessa när jag räknade uppifrån och ner.


Kommentaren som vann var nr:


17!




Ulrika Krook med kommentaren




Ulrika Krook




Wow Malin, vilken underbar candy. Självklart vill man ha chansen att vinna alla dessa underbara saker. Håller så många tummar jag kan!!!!!


Stort Grattis!!
Maila mig din adress (Malinmalm10(@)hotmail.com)så skickar jag paketet med posten :)


Nu ska jag och Max göra oss klara och åka till stan. Vi ska titta på alla fina drakar som dom har ställt ut inför sommaren!



CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Hej Malin, har mailat min adress till dig precis. Tack än en gång för vinsten! Ser fram emot att öppna paketet och gå igenom alla gobitarna. /Ulrika

    SvaraRadera
  2. Hej Malin! Ville bara meddela att paketet med godiset har kommit och genast blivit uppackat!!! Tack än en gång! /Ulrika

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design