Fastklämd mellan bilar på resande fot

Etapp ett av färden mot lögdö vildmark. Vi stannade på birsta och där blev jag påbackad och fastklämd mellan bagaget (maja satt bak så jag skulle öppna luckan och låta henne få lite luft)på jeepen och en annan tok som backade rakt på mig. Låren klämdes alltså fast och jag bankade i bakrutan på bilen för att han skulle förstå att jag liksom satt fast. Tur vad så stannade bilen och körde åt andra hållet... Annars hade jag nog haft krossade lårben vid det här laget. Efter ett par timmars körande kom vi fram till Daniels föräldrar. Jag har massa fina bilder i systemkameran, så dom får ni se imorgon :)


20120715-190352.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Vilken galning! Fina bilder på Max och Maja!

    SvaraRadera
  2. Håller med Freja.. Galning. Stannade han/hon inte?
    Hoppas du inte känner något idag?!
    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design