Shopping

Idag har jag och Max varit på birsta en sväng. Jag skulle egentligen bara ha en ny sminkväska. Mina sminkgrejer har legat utspridda i badrumsskåpet och imorse när jag skulle dra på mig lite ögonskugga såupptäckte jag att den var blöt...mycket blöt. Daniel hade tappat den i "vattnet" som han så fint skrev i ett sms. Toavattnet frågade jag, men fick inget svar. Jorå visst var det toalettvattnet...Jag hittade rester under toalettringen så den slängdes rätt snabbt. NU har jag iallafall en väska där allt smink ligger, skyddad från toaletten...än så länge.


Max tömde sin sparbössa och handlade lite leksaker.


Vi gick förbi Zizzi där jag hittade en lång klänning på rea!! 99 kr, nedsatt från 599. Jag kunde ha small så den tog jag! Perfekt för sommarkvällar till vardags. Det är egentligen två klänningar men man kan ta bort "flusiga" överklänningen (axelbanden sitter ihop med små, små tryckknappar) och bara ha den randiga långklänningen. Dom hade tydligen funnits i svart oxå, men tog slut igår...Jag hade velat ha en sådan oxå!


20120705-202535.jpg

 

20120705-202649.jpg

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Har läst ifatt här lite Malin! Synd att det var sådär med huset ni tittade på. Kan ju inte ha känts alltför fräscht...

    Roligt att du hittade något fint på shoppingen! *ler* Och tack för din kommentar inne hos mig.. Kan bara hålla med. Och härligt att stöta på en likasinnad.. :)

    Kramar

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design