Födelsedag och husköp

Gårdagen var hektisk! Jag bakade konstant från det att jag klev upp, till 17 då vi for och skrev kontrakt på huset! Så nu är det mer eller mindre klart med husköpet! Det ska besiktas först, men jag tror (och hoppas) att det inte blir några större problem. När vi kom hem från mäklarhuset så fortsatte jag bakningen, ända till kl 23.30.
Idag ska tårtorna garneras och kl 13 kommer gästerna...jag fyller år idag...tjugiotretton år...


Får se om tårtorna blir fina så jag kan lägga ut bilder på dem sedan!

Här är iallafall två tavlor som jag håller på med. Dessa är till bröllop nu i sommar. Det ska på lite fina ord men sen är dom klar...vi får se hur det ser ut i slutändan :)


Ha en fin dag!


20120726-080728.jpg

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Grattis till huset!!! (för jag tror allt att jag kan gratta redan nu va??) :)
    fina tavlor!
    Väntar spänt på slutresultatet av dem och av tårtorna och av alla bilder på huset sen!!! :D
    KRAMISAR i massor <3

    SvaraRadera
  2. Grattis till huset, och grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen1
    Hoppas du få en underbar dag!
    Kram,

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design