Gallsten...

Dåligt med uppdatering idag, men först var det jobb och nu gallsten. Har sovit i ett par timmar så det blir spännande att försöka somna ikväll.

Igelkotten har nyss varit inne och gått husesyn. Först in till Max rum, sen pysselrummet, vidare ut i hallen och sen till köket. Jag fick lägga ut ett spår av brödsmulor och det följde han hela vägen ut. Han hade förmodligen inte gått ut annars. Han gillar tydligen sällskapet här och är inte rädd för något verkar det som.

Bara 3 jobbdagar kvar till semester nu!! På lördag korkar jag upp champagnen! ;)

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Härligt med semester! Hoppas du mår lite bättre, gulligt med "kottar" , kram

    SvaraRadera
  2. Gallsten är inget vidare, hoppas du kryar på dig . kram

    SvaraRadera
  3. Åh Emma hon är en go tjej..semestern är längtad förstår jag så klart jag har 1 mån kvar men då blir det ju Naxos 2 veck så solen skall jag njuta av då om inget annat ....ha det gott o hoppas dessa 2 dag går snabbt :) kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design