Sol å bad

Årets första bad är avklarat! Maja skulle naturligtvis oxå följa med. Hon var först i vattnet och jagade de små vågorna som hon själv skapade där hon gick. Max tyckte att det var lite kallt, men badade ändå.

Idag har vi varit på en nyöppnad liten inredningsbutik. Hem fina hem heter den. Allt gick i shabby, Så det var väääldigt mycket vitt. Skulle nog tippa på att 98% av allt. Men mycket fina grejer. Får nog ta en till sväng när lönen kommer!



20120720-183314.jpg

20120720-183331.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Åh det låter som att det skulle passa mig i smaken där o shoppa loss :) nja badat har jag inte gjort o det blir nog inte från vi är i Grekland i år ..ha en mysig kväll kram

    SvaraRadera
  2. Min dotter var hos farmor förra veckan och badade i havet, +13 grader... Brrrr. Söta Maja som gör äventyr åt sig själv med vågor!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design