Finfrämmande

Idag har vi haft finfrämmande minsann! Min allra bästa vän, Carro, och hennes söta troll, Cornelia...eller som Max säger -Kanelia. Både jag och Max är knäckta efter en lekdag. När jag och Carro träffas så tar luften slut i rummet. Som min sambo sa "rummet fylls av ord". Vi pratar oss hesa och skrattar tills vi somnar, i princip. Så har det alltid varit. Alla borde ha en egen Carro!

Här är hennes söta dotter, full i bus. Ögonen lyser rackartyg!


Och så har vi min riddare, som vägrar vara med på kort...

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Mysiga barn! När jag var liten kallade jag min kompis Alexander för Äcklesander, det var inte riktigt lika sött som Kanelia....

    SvaraRadera
  2. Underfina barn! *ler* Och fantastiskt kul med ett sådant besök. Jag har också en 'Carro' - syster II och fina Å. Det är kvalitet att vara med dem.

    Ha det riktigt gott i helgen. Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design