Dagens planer...

God morgon!
Har sovit som en kråka inatt...Gick och lade mig vid 21(!), vaknade vid 3 - helt utvilad, så jag tog med mig kudden och hasade iväg till soffan. Tog och läste aftonobladet, expressen och sundsvalls tidning i mobilen. På något vis somnade jag medan jag läste ST och vaknade igen vid 7, sittandes med mobilen i handen. Nu har jag ont i rygg, nacke och huvud.

Idag ska jag till vårdcentralen och lämna en massa blodprover. Ska även vittja postlådan då mitt nya VISAkort förhoppningsvis dimper ner. Det gamla gick sönder förra veckan...Man blir ju totalt strandad utan pengar på en helg då bankerna har stängt! Nu är ju vi två som har inkomst så det var ju inte katastrof, men ändå!

Nej, det är väl bäst att man hoppar i duschen...vill ju inte komma till doktorn med skitiga öron, ifall att dom vill kika i dom...

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design