Jag lever!

Jag överlevde. utan sömn, en heldag på akuten med nålar, blippgrejer, ultraljud, prat, massa unga läkare som klämde på magen (varför i hela friden kan man aldrig få en gammal tant som ska klämma på magen?) och andra tester!
Det konstaterades att det var gallsten så jag har fått roliga "rumpmediciner" utskriven...ser inte fram emot nästa anfall! Får helt enkelt undvika all mat som gör livet lite roligare...och choklad...och sånt...
Jag ska fortsätta med ytterligare tester och ultraljud i veckorna som kommer, så det blir nog bra i slutändan :)

Tänkte iallafall visa ett kort som jag har grejat ihop, till en vän. Lite puttenuttigt sådär, men ibland måste man få utlopp för den sidan oxå!

 

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Ohh, din stackare! Hoppas du slipper nya anfall på läääänge nu!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design