Så snyggt

Sååå snyggt det är att göra slingor i håret. Jag pratar inte om slingorna i sig, utan den förbenade hättan som följer med. Ack så vansinnigt ful men perfekt att få till snygga slingor i.
Idag somnade Max på soffan, mitt i ferber-yran, så jag passade på att sätta på mig fulmössan och dra slingor för glatta livet.
Det värsta när man drar slingorna är när håret fastnar under och det gör ont som fasen! Det hände ungefär 7000 gånger...

I allafall så hade jag dragit ut alla slingor och skulle precis till att börja kasta i blekningen. Ni vet hur snygg man är då va? Det ser ut som en vansinnesfontän över hela huvudet...som en punkare med ett finger i eluttaget...som en...ja, ni get the point!
Då ringer det på dörren!! Paniken som infann sig då går nog att likna vid en nakendrömmar inför publik.
Kollade kikhålet och där stod 3 små barn...kanske 8-9 år? Dom var här för ett par veckor sedan och sålde ett par reflexer till mig.
Jag valde att inte öppna dörren för deras eget bästa. Tror jag gjorde en god gärning...men tänk om det hade varit någon "viktig" person eller en granne? Jag hade nog tur ändå, och det hade barnen oxå...

Maja vet hur man klär sig i allafall :)

20120306-200935.jpg

CONVERSATION

1 kommentarer:

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design