Shopping

Idag for jag och Max iväg, tillsammans med min mamma, på en shoppingrunda.
Tanken var väl att jag skulle hitta lite presenter till alla som fyller år i april. Max fyller 5 år, Daniel 35, brorsonen Tobbe 15 och min storebror 40.
Det första jag hittade var ett iPhone leather case (plånbok där iphonen får plats) till mig själv. Efter det fick Max ett spel av mormor.
Sedan gick vi runt i klädbutiker och Max fick syn på en collegejacka...likadan som Niklas har (min systers sambo som Max avgudar), så den skulle han promt ha på en gång! Han tog ner den och stampade iväg till kassan, så han fick den också.
När vi nästan var klara så blev Maxxon hungrig och ville ha hamburgare, så vi gick på McDonalds.
Väl där ringde Daniel och ville att jag skulle köpa ett spel...
Nu har vi handlat en massa grejer, men inte en enda present. Det som var bra var att Max gick runt och trånade efter en massa leksaker, så nu vet jag ju vad han vill ha :)

När vi kom hem så letade Max fram sin gubbkeps och tog på sig jackan. Han sitter fortfarande med jackan och kepsen på, spelandes på det nya spelet. Han vägrar ta av sig!



20120311-134031.jpg

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Vilket superhärligt leende :)

    SvaraRadera
  2. Vad go' han är :) - tack för din feed back pÃ¥ inlägget PÃ¥skön! kul att även du sett en dokumentär och fastnat ;-) … ja visst är det intressant och vad lite man vet… ha en fin kväll.

    SvaraRadera
  3. Vilken cooling! Mina barn är helt ointresserade av shopping så om de någon gång uttrycker att de vill ha ett visst klädesplagg så får de det direkt! Läste ikapp lite grann och såg den coola döskalletavlan, den gillade jag!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design