Onsdag

Idag har vi 6 plusgrader ute och snön smälter i snabb takt =D ...inte snabbt nog, men det går ju framåt iallfall.

Today it's abou 6 °C outside and the snow melts away fast...but not fast enough!

Här är ett kort med en av mina nya fina magnoliastämplar! Kortet är gjort till Pyssellyckans marstävling.

Here's a new card with one of my new stamps from Magnolia


Mönstrade papper från graphic 45 och Kaiser.


Motivet är målat med distresser.

I've painted Tilda with distress inks.


Ha en härlig onsdag!!

Have a nice wednesday!

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

15 kommentarer:

  1. Dette var helt nyyydeligt!
    Ha en strålende dag!
    Klem Tone

    SvaraRadera
  2. Underbart underbart!! Älskar det gul-bruna... :P Så läckert och mycket finare än när det är skrikgult... hihi :P

    Kraaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Looks like you´re having the same weather as we do here in Iceland :o) Love your card, wonderful colours and so many lovely details!!

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert kort! Super-duperfint! å så otroligt galet fint du färglägger! Hoppas vi träffas nångång så du kan lära mig! ;p
    kram kram!

    SvaraRadera
  5. Vilket härligt påskkort!

    SvaraRadera
  6. Jag tycker bestämt att du ska offra din vänstra arm för att gå på mässan!!!!! *försöker övertala* :P

    Alltså, ALLA dina kort blir så där härligt magiska! Älskar detta kortet! Påskigt/vårigt och läckert med de söta blommorna i en "kluns" uppe i hörnet. Det är det ABSOLUT liftvarning på!! =D

    kramar till dej sötis!!

    SvaraRadera
  7. Underbart kort, läckert med blommorna och Tilda är så fin i sin varmgula klänning=)
    //Linrose

    SvaraRadera
  8. Åå vilket fint påsk-kort - attans det e dags å börja med det åxå...
    Måste bara försvara mitt rosa kort - det var ju ett beställningskort för sjutton!! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Tjusigt påskkort! =)
    Ska försöka lägga ut korten jag gjorde med stämplarna jag köpte på Arkivet i tisdags! =)
    Ha det så bra!
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Superfint bidrag. Gillar det vikta hörnet med blommorna bakom.

    SvaraRadera
  11. KANON fint!!!! Giller blomsterhörnan.!!!!!!
    Du är duktigt du
    Kram Sinikka

    SvaraRadera
  12. Få se - du behöver visst min adress?? Så du har nånstans att skicka kortet *hehe*
    Underbart vackert, förstås! Ha en underbar helg, Malin!

    SvaraRadera
  13. Vilket härligt påskkort, precis lagom färgglatt:) Och färgläggningen är ju superfin! Lycka till:)

    SvaraRadera
  14. Känns roligt att meddela att du vunnit pris i Pyssellyckans påsktävling. Grattis!
    Och glad påsk:-)
    Kram!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design