DT kort för Handarbeta

Här kommer ett DT kort för Handarbeta!
Jag har haft en del tid till att göra en massa kort nu, så jag sitter på ett lager här hemma :) Nu får jag liksom börja planera vad korten ska användas till. Så det här kortet ska min mamma få när hon fyller år.

I've made a DTcard for Handarbeta!
This card is for my mom's birthday

Det mönstrade papper är Melissa Frances ”Endure” och Maja Designs julpapper ”Pyntat och fint”
Bokstäverna är från Prima och är självhäftande liksom pärlorna som följer med alfabetet.

Bakom blommorna har jag satt fast en ”blingblomma”. De söta lila blommorna är från Prima tilsammans med löven och minirosorna

Om ni kikar in under kategorin ”kommer snart” så ser ni att Magnolias stämplar och papper kommer till butiken!! *lycka*
Det här motivet har jag färglagt med Tombowpennor och distresser.

Ha en riktigt härlig helg och missa inte Bloggcandyn där man kan vinna en Epic Six!!

Have a great weekend!

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Hej vännen!

    Underbart kort som alltid! Du skänker oss alla massor med inspiration! =)

    Vad gulligt av dig att ge din mamma ett kort, mammor glöms lätt bort när man själv får barn...var rädd om henne, som du förstår går mina tankar osökt till min mamma. Men jag känner att hon finns med oss hela tiden & det gör att allt känns lättare! =)

    Ha en trevlig helg, kramar Ulrica

    SvaraRadera
  2. Åh vilket sött kort! Det blir nog lilla "mamsen" glad för =)

    Ha en supermysig helg vännen!

    Kramisar sandra

    SvaraRadera
  3. Så nydelig kort! Og du maler så utrolig flott! Herlige stempler og, lurer på når jeg får kjøpt dem? Gleder meg.
    Ha en super kveld!
    Klem

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design