Torsdag

TACK ALLA!! Det värmer så gott att ni skriver så söta kommentarer och håller tummarna för mej =D

THANK YOU ALL! I'm so happy for your sweet comments!!

Intervjun igår gick bra kändes det som =) Så nu är det bara att hålla tummarna för att dom gillade mig. Det ska vara klart till veckan och tjänsten börjar den 1a april.

The jobinterview went great =) I'll find out next week if I get it or not.

Jag har gjort ett kort med Magnolias söta "Tilda med lamm".

I've made a new card with one of Magnolias adorable easterstamps. This one is "Tilda walking with lamb".


Distress inks that I have used: vintage photo, Walnut stain, weathered wood, tattered rose and brushed courdoy. I've also used a pink tombow.


Ha en härlig torsdag!

Have a great thursday!!

Hugs
Malin

CONVERSATION

12 kommentarer:

  1. UNDERBART kort du gjort!
    Verkligen supersött!!! Behövs inga fler krusuduller.
    Ibland överdekorerar man. men det gör aldrig du.
    Du har känsla för det där.
    überfint!

    Å Du, såklart jag håller alla mina tummar och tår för att du får jobbet!
    Jag ska även hålla Lokes å min mans tummar!
    De kommer förmodligen undra vad tusan jag håller på med. Men då får jag bara förklara läget ;)

    Kramis!!

    SvaraRadera
  2. Jag är nyfiken på vart du har vart på intervju. :-D
    Men jag håller tummarna hårt ska du veta.

    SvaraRadera
  3. Denna stämpel är ju bara så söt! Snart måste jag nog kanske köpa några i alla fall:) Söker du jobb?!
    Håller såklart tummar och tår!

    Kramar!

    SvaraRadera
  4. Superfina kort, jag går ofta in på din blogg för att få inspiration, tack för det.

    SvaraRadera
  5. Ja här kan man suga i sig inspiration vill jag lova.
    Jätte fint kort, å såååå gullig stämpel.

    SvaraRadera
  6. Åh så himla fint - du är så rackarns duktig=)

    SvaraRadera
  7. Fint kort och vilken gullig stämpel!

    Får hålla en tumme för att du får jobbet.

    SvaraRadera
  8. Håller fortfarande tummarna, skönt att intervjun gick bra! =)
    Tjusigt kort som alltid! =)
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Tack!!!
    Kortet är så fint, du är så duktig!!!
    kram!

    SvaraRadera
  10. Jag ska nog testa hostemdicinen som Hella tipsade om, så kanske jag piggnar till!
    Ha en trevlig helg!
    Kram

    SvaraRadera
  11. Nok et nyyydelig kort, vennen!!!
    Herlig fargelegging og lekkert design!!!
    krysser fingrer for at du får jobben!!1

    Klem,
    Jorunn

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design