Freeedag!!

Weehoo nu är det helg igen =) Jag och Max ska börja vår morgon med en riktig brakfrukost för en gångs skull ;P jag har kokat ägg, rostat smörgåsar, tagit fram yogurth och en massa annat gott! Daniel är i Prag så vi är Pappafria tills på söndag...jag funderar lite på att köra alla hans kläder på 90 grader så han tror att maten i Prag var ohälsosam hahaaa =D

Yaaay today it's friday again! Me and Max are going to eat a big breakfast ;P I've boiled som eggs, made toast, yogurth and other goodies. Daniel is in Prag on buissnestrip so we are alone until sunday...I'm thinking of washing his clothes in 90 degrees C so that he thinks that the food in Prag made him bigger haha!

Ett nytt kort har det blivit oxå:

I've made a new card:


Tilda from Magnolia is coloured with distress inks.



Ha en riktigt härlig helg!

Have a great weekend!!

Hugs
Malin

CONVERSATION

8 kommentarer:

  1. Det är alltid en fröjd att komma till jobbet, slå på datorn och snabbt som attan kika in i din blogg för att se vad du skapat denna gång, och som vanligt ett jätte fint kort, enkelt och stilrent men så fiiiint...njut av frukosten och ha en trevlig helg!!=)
    //Linrose

    SvaraRadera
  2. Du är helt enkelt bara så grymt duktig, tjejen!!!! WOW! Detta är kanonläckert. ;o)
    SÃ¥ vackert, detaljrikt och underbart.
    Du har verkligen öga för det där lilla "extra", och det gör dina kort till riktiga konstverk. :o)
    Älskar upplägget och din färgläggning är såå fin.

    Ha en riktigt trevlig helg!
    Många kramar från Hanna

    SvaraRadera
  3. Kanonfina kort som vanligt. :D 90graders tvätt.. Kan va nått. Skulle vara kul här, men det blir så dyrt när man karl är en slipsnisse å har finkläder på jobbet. Hade hellre köpt massa pyssel för dom pengarna.. *haha* Men kul tanke ;)

    TÄnkte köpa stämpeln du har på ditt förra inlägg.. Men såå är den sluuuuuuuuuuuut överallt.. *muttrar surt* Prutt också.

    hoppas du får en ljuvligt skön helg.:D
    kramis

    SvaraRadera
  4. Underbart kort! Och vad mysigt det lät med mysfrukost!
    Ha en härlig helg!
    Kramar!

    SvaraRadera
  5. Åh vad det lät mysigt!!! Och ett helt underbart kort har du skapat! Har vi tur hinner snön tina undan innan du intar Stockholm!! Ska bli skoj att få ses! Kramizar!

    SvaraRadera
  6. Passa på och njut av helgen : )
    Men fortsätt gärna skapa, vill bara se mer och mer av dina underbara kort.

    Må så gott!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Superfint kort, gillar din färgläggning och den dova färgskalan.
    kram Annika

    SvaraRadera
  8. Ojojoj, länge sen jag fick till en bloggrunda märker jag men nu har jag kollat igenom allt jag missat- HEEELT underbara kort du gör, älskar varenda detalj!!! Stort grattis oxå till Magnoliauppdraget- ytterligt välförtjänt :D!!!
    Ha en skön söndag!
    Kram/Eva

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design