En stor ask

Jag är inte den som altrar grejer...jag får aldrig till det så fint som jag vill! jag vill ha en sliten,snygg och lite ruffad look men innan jag har fått papper på det som ska altras så är jag trött och vill bli klar haha =D Resultatet blev iallafall en ask...och trots att jag försökte ett tag så blev det ändå "min" stil ändå ;P

I'm not so good at alter things...I never get it the way that I want it to be! I want a nice, roughed and old look, but before I've finished decorating it with paper I'm tired and want to start a new project =) Anyway, the result is a box...and though I tried it still became "my" style on it ;P

Jag har använt Magnolias söta påskstämpel Tilda med blommor och färglagt med distresserna vintage photo, brushed courdoy, walnut stain, tattered rose och scattered straw

I've used Magnolias lovley easterstamp Tilda with flowers and painted her with distress inks.

It was a little difficult to attatch Tilda to the lace...but I made it =P



Det var allt för ikväll!

That's all for tonight =)

Kram/Hugs
Malin

CONVERSATION

12 kommentarer:

  1. WOW!!!!
    Så snygg och underbara färger!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Men åhhhh! Du är så duktig Malin! Jag önskar att du hade bott högre upp i vårt avlånga land för då hade du fått lära ut dina färgläggningskonster- jag får aldrig till mina stämplar så att dom blir ens hälften så levande som dina.

    Skitsnyggt!!!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Tjusig ask, har lite planer på en ask inför en utmaning men inte kommit längre än så ännu.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. SÃ¥ snyggt jobbat
    Vad härligt gjort.
    Tack för att vi fick titta på denna skapelse

    SvaraRadera
  5. Men dra mig baklänges.....Vilket jobb!
    Suveränt läckert måste jag säga (y)

    Puss & kram hela dan ;)

    SvaraRadera
  6. Så fin ask!! dina alster är så roliga att inspireras av!

    SvaraRadera
  7. Hei!
    Din stil er fin, og esken ble lekker den!
    Ida

    SvaraRadera
  8. Åhhhh denne var bare så vakker!!!
    Nyydelige detaljer og lekre farger!
    Lekkert med Tilda som sitter på blonden :)
    Klem fra Maya :)

    SvaraRadera
  9. åååh vilken urfin ask! Jätteläcker! =)
    kram kram!

    SvaraRadera
  10. Äh lägg av.. fånigt snygg ju.. :D Snart dags att sätta sig å pyssla igen tror jag.. Nu är ju kalasandet över..
    Kramis

    SvaraRadera
  11. Så bedårande!
    Du har fått till det som vanligt.
    Vilken inspiration.

    Ha en skön dag!
    kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design