Tilda med nykläckt kyckling

Här kommer ännu ett påskkort med Magnolias nya kollektion! jag bara älskar stämplarna så naturligtvis köpte jag 3 st till (2 kom med posten idag) så innan påsken är över så lär det bli en hel del kort med dessa stämplar ;P

Another card with Magnolias eastercollection! I really love these stamps! I've bought 3 more (2 arrived today) from the same collection so until easter is over, there will be a lot of eastercards ;P


I've painted Tilda with distress inks.


The text says "Happy Easter" in Swedish.

Ha en härlig måndag!

Have a lovley monday!

hugs
Malin

CONVERSATION

6 kommentarer:

  1. Very sweet card. I love the colouring.

    Nanda

    SvaraRadera
  2. Jag måste hålla med om att dessa nya magnoliastämplar verkligen är mumma.Måste nog kanske oxå köpa ett gäng.

    SvaraRadera
  3. Jag har just klickat hem några av dem. Kunde inte motstå dem. Längtar till prinsar och prinsessor släpps.

    Jättemysigt kort. Det är kanske dags att starta med påskkorten, det har jag helt missat :)

    SvaraRadera
  4. Ja de nya magnolia är så söta. :D
    Har precis gjort mitt andra magnoliakort. Riktigt kul.. :D
    Hoppas du får en riktigt riktigt fin vecka :D
    kram

    SvaraRadera
  5. LJUVLIGT, LJUVLIGT! Så är det bara. Man blir så glad av dina kort.
    Härligt att skapa till påsken. Känns som att våren smyger sig på;=D!!

    Allt väl hoppas jag?!
    Ha den bästaste tisdag♥......

    SvaraRadera
  6. Så nydelig! Gleder meg til jeg får mine påskestempler, de er jo så skjønne!
    Klem

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design