Foton

Här kommer en massa foton från dagen på drakborgen. Det blev pannkakslunch och 5 timmars intensivt härjande.

För er som inte et vad drakborgen är så kan jag berätta att det är ett lekställe för barn. Det finns små gokarts, hoppborg, rutschkanor, lego, en ENORM klätterborg med nät och olika gångar, ett cafè, godisrum, små bobbycars...ja i princip allt!

Kan ju berätta att det blev ett jäääklarns liv när vi skulle åka hem. Någon (inte jag) skrek hela vägen hem och en bra stund efter vi kommit innanför dörren...Menmen, har barn roligt så har dom. Det enda man kan göra är att försöka få dom att förstå varför man måste åka hem och äta mat. Men det finns, enligt Max, ingen bra anledning till varför man måste åka hem. Även fast han stukade foten ordentligt, i början, och sprang haltandes resten av tiden där... Nu ligger han på soffan och sörplar oboy med värk i foten och båda benen.




Nyklippt, dagen till ära.









Här blev unge herren less på mitt fotande, så jag lade ner kameran och gav upp.


CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Mina barn har alltid älskat den typen av lokaler, och det är perfekt för barnben med mycket spring när vädret ute inte riktigt fungerar!

    SvaraRadera
  2. :-) Fina bilder! Vilken blick på den sista, en bild säger mera än tusen ord...

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design