Hus och badhus

Besvikelsen är alltid ett faktum då man har hittat ett sött hus med fantastisk utsikt, tänker lägga ett bud, och vips så har någon annan lagt ett bud -i vad jag anser vara ett överpris! Men det kommer ju alltid andra hus, men jag vill ha ett nu!


Som en blixt från klar himmel så fick jag ett sms av en mäklare som tipsade om ett annat hus. Jag rusade in på internet och DÄR låg ännu ett drömhus, som kom ut på marknaden idag!! Underbar utsikt, den här gången över en älv, högt läge och fantastisk planlösning åt alla håll och kanter. Tråkigt nog så kan jag inte låta bli att sura ihop på en gång då det lär bli överpris på detta oxå. 150 kvm per plan, stora luftiga rum, nyrenoverat och på rätt ställe.


Tidigare idag var jag och Max på badhuset och härjade av oss. Det var riktigt mysigt för det var bara vi och två till där. Det är fördelen med att vara ledig mitt i veckan när många andra jobbar ;)
Jag öerraskade Max som trodde att vi skulle hälsa på mormor och morfar. Han skrek rakt ut när han såg badhuset!
Vi var lite tidiga. Dom öppnar kl 14 men vi var där 13.45, så vi satt och myste på ett tag i caféet.


20120313-195656.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Hejhej du Malin!! Klart att Max blev överlycklig!! *ler* Härligt att läsa att han mår bra nu!!

    Ännu en gång måste jag bara få uttrycka min förundran inför allt fint du tillverkar! Det är helt bedårande. Du är så kreativ. Jag är mäkta imponerad! Tavlan är ju till exempel helt fantastisk!

    Hoppas du får en härlig dag i morgon!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Skriv din kommentar här!
    Finns det älvar på Alnö??

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design