Världens bästa bok!

Idag tänkte jag visa något som har varit guld värt!! Nämnligen min son, Max's bok. För ett år sedan började jag skriva och klistra in en bild per dag i boken. Bara små vardagsgrejer som vad han hade gjort, köpt eller varit. Boken for emellan förskolan och hemmet och det missades inte en enda dag! Gissa hur mycket värd den är idag! =D Det är inte alla som har lyxen att få varje dag på förskolan dokumenterad. Jag hoppas att Max kommer att gilla den när han blir äldre och kan titta tillbaka under hela sin 4års period :)

Jag köpte en helt vanlig anteckningsbok på Ica och gjorde den lite fin. Nu har vi slutat skriva i den men det är ett kanontips till alla er med småbarn =)

 


Här är ett litet utdrag på hur ett uppslag ser ut i boken. Vissa dagar målade han händelserna i boken.


CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Kanske ska lägga mer energi på den jag också och göra det dagligen istället för en gång i veckan som vi gjorde innan han gick på sommarlov! :)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design