Jag är en stjärna!

Nu står jag här med skäms-struten på sned...Kommer ni ihåg inlägget jag gjorde om att vi alltid glömmer årsdagen här hemma? Jag var waaaay out på datumet...Den var igår!

Daniel väntade ända till 23.30 innan han gav mig en present, så jag skäms lite extra...Enligt honom (jag förnekar allt, det man inte kommer ihåg, har aldrig hänt!) så bestämde vi den 6e eftersom vi alltid glömde bort datumet...

Det absolut värsta är att han trodde att jag väntade ut honom! Men neeejnej, jag hade totalblockerat hela årsdagen och allt vad som följer med den tydligen. JAG SKÄMS! Fast jag erbjöd honom hjärteasken igen, den som han fick på alla hjärtans dag, för den står bara och skräpar...Det var väl omtänksamt av mig!...eller eeeh...inte.

Nej, om man skulle ta och knyta fast dumstruten så den inte ramlar av, sonen måste väckas! Han har fortfarande feber, men hostan har gett med sig lite iallafall.

Jomen, jag fick ju parfym av Daniel! Hugo Boss, luktar precis som jag gillar det. Lätt och fräscht. Jag gillar inte tunga parfymer...känns som att man kvävs liksom.

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Ooops! Men trösta dig med att det är lätt att glömma och att du är i gott sällskap i glömsketräsket... Näe, jag vet att det inte är nån tröst egentligen men man kan alltid försöka lindra skammen :)
    Fin present fick du i alla fall!
    Kram

    SvaraRadera
  2. *skrattar* Nu har jag ju missat en del inlägg då jag varit bortrest, MEN, oj vad fånig man känner sig!!! Hos oss kommer vi ihåg.. men om inte jag 'firar' firar inte min man. Så har det alltid varit...

    Hoppas du får en bra dag! *ler* Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design