Hustittning

Idag har vi varit på husvisning. Ett fantastiskt lantligt läge längst upp på ett berg. Utsikten var helt enorm! Bergtoppar så långt ögat kan nå, solnedgång mellan två av dessa jättar...jag är lite kär, MEN det var många andra där och tittade också...Vi har satt en gräns, som jag ärligt talat inte tycker att det är värt att kliva över i detta fallet. Det var lite småfix på huset men inget stort. Inglasad altan på 46 kvm med 180 graders utsikt...fantastiskt helt enkelt! Vår strategi är väl egentligen att avvakta och se om det bär iväg prismässigt. Går det över vår gräns, då ska vi åka och titta på ett annat.

Två våningar på 133 kvm per våning är inte så illa. Nyrenoverade badrum och bergvärme, snyggt kök, stora öppna ytor och många fönster (älskar fönster men gillar inte att putsa) 6 rum, insynsskyddat. Som sagt, ett drömhus om det håller sig inom rimligt pris. Jag säljer inte min själ för att få det. Det kommer alltid andra ;)

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Låter som ett fantastiskt hus, håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad UNDERBART att få titta på hus, jag vill med!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design