Hesa Malin

Jag är hes! Otroligt hes...Tror att jag pratade sönder rösten igårkväll när jag jobbade. Har ju varit borta väldigt mycket under perioder, på grund av sjukdom, VAB-dagar och akutbesök. Mycket trevligt att vara tillbaka igen i allafall!

Idag är jag och Max lediga. Vi har lovat min mamma att komma och hälsa på en sväng, men det blir väl runt 11-snåret. Eller ja, det beror på hur lång tid det tar för mig att få bort en vindrutetorkare från bakrutan...Någon hade brutit loss den gamla så plasten sitter liksom kvar i grejen där man fäster bladet! Jag vet inte hur jag ska få bort det då det inte finns nog med "spelrum" att få in mina karpal-fingrar. Och för er som inte vet vad karpal-fingrar är så kan jag berätta. Det är när man tappar känseln i alla fingrar, utom halva ringfingret och lillfingret, lite titt som tätt. Speciellt när man ska göra något som krävs lite fingerfipplande...

Nej, hur vore det om man tar och stoppar lite frukost i magen! Kanske lite té för att mjuka upp mina stämband. Vill inte låta som en fiskmås hela dagen...

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design