Vinst

Fyyy fasen för att ställa fram klockan!! Igår kämpade vi tappert, med 100(100+ någonting) pysslare, från kl 9.30-23.30.
Jag har ont i varenda led, men det var det värt :) Och jag vann första utmaningen!! Fick en punch i pris (snöflingestans...som man stansar ut motiv ur papper med). Till min stora lycka så var det en punch som jag har velat ha i några år, men som alltid har varit slut i butikerna. Det är en Martha Stewart så det är ju ett bra märke! *lycka*

20120325-173440.jpg

CONVERSATION

6 kommentarer:

  1. Grattis till vinsten! Hoppas ni haft en kul träff.

    SvaraRadera
  2. Grattis!! Vad kul att den var just den punchen också. Ha en fin kväll. Kram

    SvaraRadera
  3. Vad roligt att få vinna!! *ler* Och vilken härlig söndag! Se till att få vila lite nu!!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Tack Åsa! Det var jätteroligt =)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design