Familjen otur

Nu börjar vardagen återgå till det normala...någorlunda iallafall. Ikväll var jag och Max på primärvården och fick ögat uppkollat. Läkaren var så stressad och konstaterade att det var pollen - går ute att göra något åt det - finns ingen medicin som hjälper. Punkt slut. nästa patient.
Så kändes det, men det var inget fel på ägt vad han kunde se. Lite svullet och illrött men så blir det ju av pollen. Sväller ögat igen ska vi åka på akuten.

Tidigare idag försökte jag sysselsätta Max, som var så rastlös. Vi for på birsta och shoppade lite. Max fick välja lite tröjor och shorts inför sommaren. Vi åt på McDonalds (jag gillar det inte alls, men Max gör det...reklamen dom har fungerar bra på barn minsann ;) efter det köpte vi en sodastreamer. Så mycket loka och Ramlösa som vi dricker, så tjänar vi in den ganska snart tror jag.



20120525-205710.jpg

20120525-205739.jpg

CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Stackars Max! Jag fick ett insektsbett vid ögat när jag var ung som gjorde att ögat svällde upp och med bara ett öga förlorade jag mitt djupseende och gick in i saker och missbedömde när jag skulle plocka upp saker, som typ dricka ur ett glas. Riktigt jobbigt var det, så jag känner verkligen med honom!

    SvaraRadera
  2. Stackars going! Just ögonen är ju jättejobbigt när de börjar att peta i och just nu är det väl högsäsong för pollen kan jag tro.

    SvaraRadera
  3. Sodastream är toppen att ha, vi gör massaor med smaksatt vatten!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design