Layout

En Layout (LO) är på scrapbookingspråk -enkelt förklarat- ett albumblad som man dekorerar, sätter en rubrik på och skriver något till. Det finns fantastiskt många duktiga tjejer i bloggvärlden som gör underbara LO's. En av mina favoriter är Maja som har bloggen Min lilla scrapvärld.


Jag försökte mig på att göra några stycken, men jag har inte fastnat för just LO's alls. Tror att jag är lite för snål...Oftast så använder man sig av en bakgrund på 30x30 cm, men jag som är manisk vill gärna fylla allt med grejer. Det blir helt enkelt för dyrt, haha :)

Här är en av få som jag har gjort. Jag blev utmanad...det skulle vara en LO, minst tre foton och inte fyrkantigt. Jag gjorde ett blad om Max skor (som egentligen var Daniels, men Max vägrade inse det)


CONVERSATION

5 kommentarer:

  1. Verkligen en snygg LO,
    fina färger & blommor och underbara kort.
    MÃ¥ gott!

    SvaraRadera
  2. oh va fint....hoppas dina besvär är bättre idag kram

    SvaraRadera
  3. Köpenhamns morsanmaj 11, 2012 12:09 em

    Fint:-)

    SvaraRadera
  4. Tack, mycket bättre! Konstigt det där hur man enda dagen känns som att man ska dö långsamt, och andra inte ha några sviter alls! =)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design