Ledig dag

Ännu en ledig dag med fullbokat schema...
Imorse var Max på Bvc's femårskontroll. Väldigt spännande! Han fick klippa ut former ur papper, väga sig, mäta längd och prata en hel del med sjuksköterskan.
Hela veckan har han gått och sagt "mamma inte ska jag få en spruta?". "Nej" har jag svarat... Men ack så fel jag hade! Han skulle visst få spruta, så jag blev lite kallsvettig över reaktionen. Han överraskade med att tycka att det var spännande att få sprutan. Så min lillhjälte rörde inte en min när hon stack honom.

Efter besöket på Bvc så var det bara att ta tag i storstädningen hemma. Måste säga att min nya steam mop fungerar kanon! Nu glänser hela huset och det luktar så gott. Så här sitter jag och vilar ryggen, efter 6,5 timmars, med en chai latte och bara slappar.

Senare kommer ett inlägg på ett par örhängen som jag har bakat ihop av fimolera.



20120515-152932.jpg

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design