Hustittning del 124?

Idag har vi tittat på ännu ett hus. Det var stort, byggt 1911 och väldigt slitet...första våningen var ok men resterande 2 våningar var renoveringsobjekt. Tröttsamt...menmen, förhoppningsvis hittar vi något snart...hoppas jag...

I lördags fick vi hem en massagefåtölj! Daniel kom hem med den och sen blev det vilda diskussioner om vem som skulle sitta där. Idag har jag en grym träningsvärk i hela ryggen så jag får nog vila ett par dagar...så går det när man ska sitta i flera timmar, haha!



20120521-185444.jpg

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Hur gick det med det fina huset du länkade till för någon vecka sedan? Det med torn? Jag vet hur tröstlöst det är att leta hus, jag vet inte hur många visningar vi var på och hur många hus vi var med och bjöd på innan vi äntligen fick tag i ett hus som passade både oss och vår plånbok....

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design