Gallsten igen...

Jag har ett pågående gallstensanfall sedan kl 21-22 igårkväll. Nu har det lugnat ner sig såpass att jag kan sitta upprätt ett tag utan att tappa andan. Det jobbiga är att jag inte har sovit sedan igårnatt. När man får dom här anfallen så gör det så ont att man inte kan sova, äta, stå, sitta eller ligga i någorlunda ställning.
Max har nyss blivit skjutsad till dagis så nu ska jag ta och försöka sova innan läkarbesöket vid 15. Jag ska få ny medicin utskriven då diklofenaken (suppar) inte hjälper ett dugg. Huvvaligen...sånt här önskar man inte ens sin värsta fiende.

CONVERSATION

4 kommentarer:

  1. Men kära du din stackare ...jag ve hur jäkligt det är ..men har du provat volatren supp? dem hade jag å det hjälpte mig ...hoppas det släpper snart kram till dig

    SvaraRadera
  2. Men usch då!! Låter inte alls bra. Hoppas det går över snart!! Kram

    SvaraRadera
  3. Åh din stackare, jag har själv denna hemska åkomma ibland så jag vet hur ont det kan göra... som att man skall sprängas inifrån... fy för den lede. Hoppas du fick medicin som hjälpte dig.

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design