Bulldoggar och mat...

Bulldoggar är ett släkte för sig...Jag skulle kunna skriva en hel bok om min.
Idag upptäckte jag att Maja äntligen har börjat tugga sin mat! Hon äter torrfoder och det är rätt stora bitar (ca 2x4cm) som hon har svalt hela. Det tar ca 30 sekunder för henne att tömma skålen i vanliga fall. Idag stod hon och åt i ett par minuter. Jag hörde hur hon tuggade och gick på. Ibland äter hon så fort att hon kräks lite... Jag ska inte hoppas på för mycket, för ikväll kan hon äta maten som vanligt igen. Men jag håller tummarna ;)

Maja är lite framtung så hon står lite roligt när hon äter ibland...Det gäller att balansera rätt



CONVERSATION

6 kommentarer:

  1. Så söt en :) önskar dig en skön lördag kram

    SvaraRadera
  2. Oj, vad många inlägg jag missat! :((

    Vovvoen är ljuvlig! *ler* Otroligt charmig. Som vanligt är jag dessutom full av beundran över din kreativitet. Kortet i lila/svart och vitt var fantastiskt! Max är nästan lika fin som mina två ;)) Och kokboksställ är något jag MÅSTE köpa!!

    Däremot gillar jag inte Game of THrones - väljer aktivt bort det - men man kan ju inte alltid gilla allt..

    Hoppas du får en finfin helg! Kramar

    SvaraRadera
  3. Jisses, ser nästan ut som en liten Yogahund ;-) underbar bild! kram och ha en fin helg

    SvaraRadera
  4. önskar dig en trevlig söndag kram

    SvaraRadera
  5. Åh, de är la för goa djuren! :-D

    SvaraRadera
  6. Vilken stil!! Underbart!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design