Fynden från loppis

Nu är vi tillbaka från loppisarna! Hittade 4 st på väg ut till åstön som vi stannade till på. Den första låg lite undanskymd och var en mindre guldgruva! Jag hittade både sås-snipa och en liten mjölkbehållare till kaffet. Båda kostade 20 kr st så jag är nöjd. Kikade på en liknande snipa på duka, men där kostade den när över 400 kr.
Max hittade en liten bil och ett spindelmannen nyckelsnöre för 10 kr. Han var toppnöjd! Det fanns fina bilar på loppisen, men han skulle promt ha en tillbucklad jeep...

Efter loppisbesöken så for vi till ett café ute på åstön. Vi åt världens godaste räksmörgåsar! Lite av ett antiklimax då jag kom på att kokta ägg inte är nå vidare för gallstenar, så jag fick peta det åt sidan. Men det var lika gott ändå, vill jag inbilla mig ;)

20120617-194647.jpg

 

20120617-194716.jpg

 

20120617-194731.jpg

CONVERSATION

6 kommentarer:

  1. Vilka fynd!
    Sv: Jag är inte så pysslig, men vi har låtit barnen besluta vilka de vill ge presenter till och då har vi gett någon fin delikatess eller ett presentkort, så att personalen själva kan välja vad de vill ha. Känner igen det där med föräldramaffian, de som har total koll och som verkar leva via sina barn, måtte jag aldrig bli sån...

    SvaraRadera
  2. tjusiga fynd :) åh härliga bilder ....sov gott sen kram

    SvaraRadera
  3. Vilken hrälig dag och vilka fynd! Barn är härliga, tillbucklad jeep is da best! Kram

    SvaraRadera
  4. Er dag förgylldes av fint väder och härliga fynd på loppisen ser jag! :)
    Tråkigt att du har gallsten vännen.
    Jag opererades ju för det för 2 år sedan, fy sjuttsingen så ont det gör att få såna anfall.
    Du gjorde rätt i att pilla bort äggen, även om det för stunden är lite tråkigt att inte få avnjuta dem tillsammans med resten av mackan.
    Men du hade nog snabbt ångrat dig när anfallet kommer krypandes!...

    Kram påré!

    SvaraRadera
  5. Härligt med fynd! Och speciellt när det var så fina fynd också!

    SvaraRadera
  6. Fina fynd! Blir inspirerad av de där blå fönstren!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design