Picknickväska

Igår köpte jag en picknickväska på Ica Maxi. En jättepraktisk ryggsäck och för 199:- får man en behändig väska med kylfack, termos/dryckeshållare, bestick, muggar, tallrikar och en allt-i-ett konservburksöppnare/vinöppnare/kniv, flasköppnare...en massa öppnare där, men you get the point!


Sen gillar jag mönstret och färgerna på den så det var ett jätteplus.
Den kommer att bli perfekt för små utflykter till stranden...eller andra ställen.



Största facket är kylfacket.



Termoshållaren






Jag är nöjd med inköpet och vill använda den så fort som möjligt! Just den här väskan kan ju vara ett bra tips till skolbarn som ska på utflykter med skolan och sånt!

CONVERSATION

4 kommentarer:

  1. Köpenhamns morsanjuni 07, 2012 6:53 em

    Ett fynd:-)

    SvaraRadera
  2. Smidigt, kanske ska ta mig en tur till Ica Maxi!

    SvaraRadera
  3. Verkligen ett fynd!! Och den var ju faktiskt snygg också. Kram

    SvaraRadera
  4. Så snygg! Vill ha! ICA Maxi nästa... :-)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design