Midsommarstång i miniformat

Jag och Max pysslade ihop en liten midsommarstång igårkväll. Tidigare på dagen så var vi in på panduro en sväng, där jag fick inspirationen till stången.
Jag hittade löv på tråd och pinnar i olika storlekar. Perfekt!



Vi började med att såga av en pinne och limmade fast på en längre pinne (som ett kors). Efter det så målade jag korset grönt (annars hade det nog lyst igenom en hel del).




Lövtråden snurrade jag fast runt ministången och satte på lite blommor och halvpärlor. Drog även fast ett vitt band och gjorde två rosetter till ringarna.





Jag gjorde en fot av Fimolera så att stången kunde stå ordentligt.




Andra midsommarinlägg:


Cookies in a jar - en värdinnepresent


Midsommarfika

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Vilken otroligt söt midsommarstång! Titta gärna in hos mig och se mitt utud av blommor och blad. Jag finns i Sundsvall! :)

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design