Midsommarfirande

Det blev en mysig midsommar! Först åt vi lunch på Skatan. Det var buffé med räkor, lax, röror och andra fantastiska rätter. Solen sken och det var riktigt varmt ute. Jag brände mig rejält fram på bröstet och i halva (!) ansiktet. Max var ordentligt insmord så han klarade sig.


Efter lunchen for vi till ett par vänner. Där blev det kubbspel mesans barnen hoppade studsmatta och badade i bubbelpool.


När klockan närmade sig 21 for vi hem och grillade.


En riktig midsommar med finväder och fina vänner! Som grädde på moset kom min lillasyster, Niklas och bebis (som inte har något namn än) och hälsade på.


Kl 1 på natten fick jag ett gallstensanfall som höll på till 10 idag. Det avtog lite vid 5-6, så jag tog ett par diklofenac och begav mig till jobbet.


20120623-151714.jpg

20120623-151729.jpg

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Allt låter fantastiskt härligt, förutom gallstensanfallet! Hoppas du mår miljoner gånger bättre nu!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design