Inzpira

Igår kom både inzpira och Amelias nya nummer. Jag hann inte att läsa dom då, så jag ska mysa ner mig i soffan nu, innan jag börjar jobba.

Jag hade utvecklingssamtal på förskolan idag. Allt var bara positivt och det värmer mammahjärtat när man får höra att Max är omtyckt av alla då han är så snäll :) även om jag vet att han är världens snällaste, så finns det ju alltid en oro att han kanske är för snäll? Att han inte får vara med i leken osv. Men allt detta fick jag betryggande svar på. Max har lätt för att vara med alla, leka lugnt eller lite rörligare lekar. Blev även jätteglad över att höra att dom tycker att Max är konstnärlig :) så det var ett bra utvecklingssamtal! Men så är det fantastiska pedagoger där oxå!

20120619-122212.jpg

CONVERSATION

2 kommentarer:

  1. Härligt att höra att allt funkar bra! Hoppas du hade det fint med tidningsmyset. Kram.

    SvaraRadera
  2. Man är alltid lika varm i hjärtat när telningarna får beröm och funkar bra. Go kille, din Max! Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design