Ledigt värre

Idag är jag och Max lediga från allt. Förutom hemmet...Jag började dagen med att rensa ur alla urväxta kläder och det blev en hel kartong! Hur mycket kan ett barn växa på ett par månader egentligen!?
Efter det krävde Max att vi skulle åka och handla mat (!!?). Han ville handla kyckling, köttbullar och potatis. Udda önskemål av en femåring kanske...

Max har klagat på huvudet och nacken hela dagen. Det gör ont, säger han...undrar om det kan vara nackspärr eller vanlig huvdvärk. Jag Har haft ont i mitt huvud sedan igårkväll. Det är nog lågtrycket...Kallt som sjutton och regn, eller ja, idag har det inte regnat men det hänger liksom i luften...


På torsdag ska vi åka till bergeforsen och kika på huset en sista gång! Vi hittade ju ett för ett tag sedan och vi ska väl bestämma oss efter titten på torsdag :)


CONVERSATION

3 kommentarer:

  1. Låter ju spännande :) men trist med skallevärk hoppas den släpper så du får en god natt sömn kram

    SvaraRadera
  2. Barn växer alldeles för fort.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Är väl typiskt detta med att "lediga dagar" aldrig egentligen är lediga. Här är det fullt ös också och kommer att så vara tills kvällen randas. Ha en fin dag!

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design