Baka

Härom dagen när jag kände mig lite bättre så tog jag och Max fram bakgrejerna. Det blev enkla kakor som gick snabbt att sno ihop och grädda. Ska man baka med en 4 åring så måste det gå rätt snabbt, annars försvinner koncentrationen och så står man där själv, ensam med mjöl upp till armbågarna.





Jag älskar kristyr på tub! Inte för att det är gott, utan man slipper allt kladd som blir med florsocker. Först ska det blandas, få rätt konsistens och sedan skedas ner i en spritser...som om det inte är nog jobbigt att rengöra den där spristern varenda gång!


Lite senare kommer jag att lägga ut ett tips på hur man kan "snygga till" och göra om gamla juldekorationer till året-runt-dekorationer! Så kika gärna in om några timmar.


Ha en fin lördag!

CONVERSATION

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design