Födelsedagsbok

Ett tips till alla som håller på med pyssel där det krävs lim! Quick glue, panokott lim!! Det är fantastiskt bra och torkar snabbt. Speciellt om man limmat mycket papper/tapeter eller tyg.

Jag sprang in på Panduro en sväng och fyllde på limförrådet lite. Hittade även en anteckningsbok som jag ska snygga till och ge till min lillasyster när deras bebis tittar ut! Det ska bli en "Min första bok" där man skriver in lite allt möjligt. Tex vikt, längd, första ordet, sätter in bilder osv.



20120205-171154.jpg

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. najs, kul idé! jag gjorde min egna "Min första bok" hos www.solentro.se, verkligen smidigt och hur kul som heslt!

    lycka till med din bok! /h

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design