Den långa dagen...

Åååå gud! Vilken dag... Daniel tog och meddelade att han skulle bort med jobbet i två dagar...jag missuppfattade och hörde "fredag och lördag", men i verkligheten sa han "torsdag och fredag". Jag tror han ljuger! Jag hörde fasen rätt!
Iallafall så innebar detta att jag skulle få lämna Max på dagis kl.06.30!!! Max har aldrig varit på dagis så tidigt.
Detta i sin tur, innebar att jag var tvungen att få Max i säng kl 20. Det gick bra och min väckarklocka ringde 05.10. Max vaknade 05.45! Det blev en mysig morgon i lugn takt :)
Jag började kl 7 så jag hann bra precis.

Nu är det ju fredagskväll! Jag känner mig som en tjurig femåringen som måste hålla mig vaken för att få ut det mesta av kvällen och dessutom så ska jag bort en sväng nu snart. Men jag är ju sååå trött!!

Imorgon är det fullspäckat schema med olika aktiviteter. Ska ta med mig kameran så att ni får lite bildbevis.

CONVERSATION

1 kommentarer:

  1. Isch då!! Det där med folk som påstår att de visst sagt något... Baaahh!! *ler* Men skönt att det gick någorlunda! Hoppas du hade en trevlig kväll!

    Kram

    SvaraRadera

Lämna en kommentar så blir jag glad!

Följ mig

Instagram

Majamelon_design